ARA  


HABERLER

  • Omega-3'üde kızartmayın !!!

Sağlık açısından balığın kızarmamış olanının yararının çok fazla olduğu belirtildi. İyi balık kızarmamış olandır. Amerikan Kalp Derneği'nin toplantısında açıklanan bir araştırmaya göre balık kızartılınca içindeki, kalbe faydalı omega-3 yağ asitleri kayboluyor. Harvard Üniversitesi'nin araştırması 5 bin ABD'liyle yapıldı.

Düzenli olarak ızgara ya da fırın balık yiyenlerin kalp atış hızı ile tansiyonları düşük çıktı. Düzenli olarak kızarmış balık yiyenlerin atardamarlarında ise sertleşmeye rastlandı.

 

 






Copright © 2006 Palmiye İlaç Kimya ve Gıda San.Tic.Ltd.Şti.